IPster
Jouw All-in-One
Conversational Platform

IPster werkt voor jou en is de makkelijkste tool om je bedrijf naadloos te laten communiceren. Ons Klant Contact Center met de Interactieve Virtuele Assistent beheert jouw binnenkomende gesprekken zodat jij je kan concentreren op wat echt belangrijk is.

IPster biedt het beste Conversational Platform voor de ultieme ervaring op het gebied van geautomatiseerde klantcontact tooling. We combineren A.I. in een telefooncentrale met jouw beschikbare databronnen. Inkomende gesprekken omtrent een statusvraag worden direct en geautomatiseerd afgehandeld.

40% tijdswinst
Focus op je core business

Start met slim verbinden van bestaande datatools

Met de IPster's integraties haal je klantgegevens, orderinformatie, verzendgegevens of alle andere externe data binnen in je telefooncentrale. IPster koppelt deze complexe logica van informatie uit CRM, e-commerce pakket, helpdesk tools en andere essentiële applicaties aan een Interactieve Virtuele Assistent.

Deze assistent beantwoordt automatisch alle binnenkomende status vragen, zonder tussenkomst van een Call Agent.

Laat IPster voor je werken en bespaar 40% tijd op inkomende telefoongesprekken!

Meer werkplezier voor jouw medewerkers

IPster biedt de ultieme ervaring met geautomatiseerde klantcontact tooling bij inkomende gesprekken en laat je bedrijf naadloos communiceren. De extra tijd die overblijft, een besparing van minimaal 40%, kan je inzetten op wat echt belangrijk is.

Verlaag nu je operationele kosten en personele bezetting. Alle proces-data is daarnaast beschikbaar voor verdere analyse en bedrijfsoptimalisatie.

Hoeveel tijd besteden jouw medewerkers aan het behandelen van repetitieve vragen? En hoe veel tijd gaat op aan het openen van verschillende softwaresystemen, zoals een CRM of e-Commerce tool?

Altijd en Overal

Toegang tot gesprekken en conversaties via een browser, op iOS- of Android-telefoons, maar ook op pc's of Macs. IPster werkt voor teams op kantoor, werknemers op afstand en zelfs mensen die onderweg zijn.

Geen hardware. Geen gedoe, gewoon bellen zoals jij wilt. IPster is jouw telefooncentrale in de Cloud, maar dan net even beter! IPster is een next gen Conversational Platform en momenteel de nieuwe standaard voor een Cloud PBX met een slimme focus op het automatisch beantwoorden van binnenkomende statusvragen. 

Intuitieve
heldere interface

Intuitive heldere interface

Stel je eigen persoonlijke informatie- en bedieningsscherm samen. Alle belangrijke berichtgeving overzichtelijk weergegeven in één oogopslag.

Slimme telefooncentrale

Het platform werkt intuïtief met een sterk bedieningsgemak in 1 browser. IPster biedt alle functionaliteiten voor een professionele gespreksweergave- en afhandeling.

Krachtige Virtuele Assistent

HIPster’s krachtige IVR+ ontzorgt en beheert je workload en creëert een Interactieve Virtual Assistant. Een text-to-speech gebaseerde stem is de basis van jouw maatwerk uitvraag om binnenkomende status vragen geautomatiseerd en inhoudelijk correct te beantwoord.

Join the club

IPster combineert de voordelen van een standaard oplossing met die van een maatwerk toepassing. Daarom ben je bij ons binnen 48 uur online.

Wij zijn momenteel de nieuwe standaard bij Inbound Communications met de focus op het beantwoorden van telefonisch binnenkomende statusvragen. Ons Klant Contact Center is de gemakkelijkste tool voor naadloos klantcontact, zodat je kan concentreren op wat echt belangrijk is. Sluit je aan bij toonaangevende bedrijven die al voor IPster hebben gekozen.

" Ipster is de oplossing die onze communcatielijnen kort houdt en klanttevredenheid verhoog. Ipster is de oplossing! Ipster is de oplossing! "
Richard van Rijnsbergen
CEO Praxis kluscontainer
"IPster heeft voor ESN gezorgt dat 30% van de inkomende gesprekken afgevangen worden. Hierdoor is er meer tijd voor de dingen die echt belangrijk zijn. Dit scheelt voor ESN 1FTE op de binnendienst. Hierdoor was er financiële ruimte om 1 bus bij te kopen en het aantal projecten per dag aanzienlijk te vergroten."
Chris van der Velden
CEO ESN
" Ipster is de oplossing die onze communcatielijnen kort houdt en klanttevredenheid verhoog. We hebben onze bezetting kunnen verlagen en hierdoor zijn onze operationele kosten substantieel verlaagd "
Richard van Rijnsbergen
CEO Praxis kluscontainer

Wat kan IPster voor jou betekenen?

IPster helpt je om efficiënter te communiceren. En brengt focus aan in workflows.

Wij bieden een naadloze koppeling tussen data en klantcontact. Met ons innovatieve platform en onze Interactieve Virtuele Assistent spelen we een cruciale rol in het moderniseren van klantinteracties met als gevolg een aanzienlijke verhoging van de klanttevredenheid en minimaal 40% tijdswinst.

Ons kun je altijd bellen

We vinden het belangrijk dat jij goed geholpen wordt. Heb je een vraag, verzoek, opmerking of wil je een demo boeken? Neem dan gerust contact met ons op. Ons support team staat voor je klaar, ook voor maatwerk.

Uiteraard kun je ons direct bellen op 085 401 3881.

IPster is gevestigd aan de Gasthuisstraat 13b te Zaltbommel.

Realtime demo

Boek nu een online demonstratie en ervaar de nieuwe standaard voor een telefooncentrale met professionele focus op het automatisch beantwoorden van binnenkomende statusvragen. 

Bel voor het inplannen van een demonstratie 085 401 3881. IPster biedt veel extra informatie, allemaal beschikbaar als download(link). Kijk ook even op Linkedin en volg Elle Belle voor actuele updates.

Klaar voor de start?
Boek een demo

IPster combineert de voordelen van een standaard oplossing met die van een maatwerk toepassing. Daarom ben je bij ons binnen 48 uur online met een robuust callcenter.