Veel gestelde vragen
WIJ DOEN NIET AAN FAQ's
Online FAQ's zijn dooddoeners met vaak onduidelijke of onvolledige antwoorden. Ook is er veelal gebrek aan actuele informatie, zijn FAQ's moeilijk te vinden en niet gepersonaliseerd.
IPster zorgt ervoor dat je altijd kan bellen of mailen. En bij ons kan je altijd een duidelijk antwoord verwachten!
Daarnaast is IPster's Conversational Platform verbonden met jouw tracking oplossing zodat alle binnenkomende WISMO (where is my order) gerelateerde verzoeken snel en gedetailleerd automatisch worden beantwoord. Met IPster ben je altijd bereikbaar, ook als je klantenservice gesloten is, bijvoorbeeld buiten kantooruren of in het weekend.
Wat is IPster?
IPster is een slimme telefooncentrale gekoppeld aan jouw CRM, e-Commerce en ERP applicaties. Het Conversational Platform wordt aangeboden vanuit de Cloud en is maandelijks opzegbaar. Het platform kan status vragen van klanten automatisch beantwoorden door een interactieve virtuele assistent. Snel, adequaat en duidelijk. De tijdswinst die hiermee wordt behaald bedraagt minimaal 40% en kan worden besteed aan nuttig werk of verlaging van je ingeroosterde personeel.
Onderstaand hebben wij wel enkele algemene vragen beantwoord. Staat je vraag er niet tussen, bel of mail ons direct!
Wat is IPster?
IPster is een slimme telefooncentrale gekoppeld aan jouw CRM, e-Commerce en ERP applicaties. Het Conversational Platform wordt aangeboden vanuit de Cloud. Hierdoor kunnen status vragen van klanten automatisch worden beantwoord door een virtuele assistent. Snel, adequaat en duidelijk. De tijdswinst die hiermee wordt behaald bedraagt minimaal 40% en kan worden besteed aan nuttig werk of verlaging van je ingeroosterde personeel.
Is IPster duur?
IPster is een managed service beschikbaar in de cloud. Je betaalt per maand voor het gebruik van een licentie en daarnaast betaal je gesprekskosten. Meer niet. IPster is niet duur in vergelijk met wat je gaat besparen.
Is IPster een abonnement?
Ja, IPster is een dienst die per maand wordt betaald. Maar die kan je ook per maand weer opzeggen.
Hoe snel is IPster leverbaar?
IPster kan in 48 uur geleverd worden. Daarna bepalen we samen de maatwerk koppelingen en wordt jouw Interactieve Virtuele Assistent actief.
Is IPster een Nederlandse dienst?
Ja, IPster is ontwikkelt in Nederland en draait ook in Nederlandse data centra.
IPster is volledig in prive eigendom en is in 2020 ontstaan vanuit de frustratie bij Call Agents die telkens maar weer dezelfde status vragen moeten beantwoorden.
Beheert IPster ook mijn nummerplan?
Ja, IPster kan je nummers inporteren of nieuw uitgeven. Niet alleen regionale netnummers maar ook 09x en 08x nummers. Zelfs buitenlandse nummers of nummerblokken kunnen wij leveren en inrichten.
Wat heb ik nodig om IPster te kunnen gebruiken?
Heb je veel inkomende telefoongesprekken en is een deel daarvan status gerelateerd? Dan kan je met IPster zo maar 40% tijdswinst boeken.
IPster werkt op een PC met een internetverbinding en is een ideale pplicatie voor jouw medewerkers die veel telefoongesprekken voeren.
Hebben jullie een support afdeling?
Uiteraard bieden wij de beste support ever. Dat is waar IPster voor staat.
Ons team staat je altijd persoonlijk te woord en in onze self service portal kan je veelal zelf het beheer op je nemen.
Ons kan je altijd bellen
085 4013881
We vinden het belangrijk dat jij goed geholpen wordt. Bel ons gerust.
Heb je een vraag, verzoek, opmerking of wil je een (online) demo boeken? Neem dan gerust contact met ons op. Ons support team staat voor je klaar, ook voor maatwerk verzoeken.
IPster biedt veel extra informatie, allemaal vrij beschikbaar als download(link). Kijk ook even op Linkedin en volg Elle Belle voor actuele updates.