IPster werkt voor jou

IPster biedt het beste Conversational Platform voor de ultieme ervaring op het gebied van geautomatiseerde klantcontact tooling. Ons platform bestaat uit een stabiel Klant Contact Center waarin we slimme automatisering, data koppelingen en Artificial Intelligence (A.I.) combineren met jouw beschikbare databronnen. Inkomende gesprekken met een status vraag worden direct en geautomatiseerd afgehandeld.

Met ons innovatieve platform spelen we een cruciale rol in het moderniseren van klant interacties en zakelijke processen met als gevolg een aanzienlijke verhoging van de klanttevredenheid en minimaal 40% tijdswinst met als gevolg een lagere personeelsbezetting.

Laat je medewerkers nuttig werk doen en minder tijd besteden aan repeterende afhandeling van standaard vragen.

Platform as a Service

Wie is IPster?

IPster is in 2020 ontstaan vanuit de frustratie bij Call Agents die telkens maar weer dezelfde status vragen moeten beantwoorden. De druk op personele bezetting en de onmogelijke automatiseringswensen bij bepaalde processen waren de voornaamste redenen om de cloud based IPster applicatie te ontwikkelen.

Op dat snijvlak van communicatie en techniek is IPster momenteel toonaangevend. De opbouw van ons Conversational Platform is gericht op het duurzaam verbeteren van processen, de waarde daarvan te vergroten of de kosten substantieel te verlagen. Dat alles door de inzet van Artificial Intelligence gekoppeld aan jouw CRM, ERP of e-Com applicaties.

Ons team

Werken bij IPster betekent veel vrijheid, kansen en uitdagingen, ruimte voor ondernemersgeest, gezelligheid en een vleugje onstuimigheid. Daar wil je bij horen, toch?

IPster staat voor samenwerking tussen verschillende teamleden om een gemeenschappelijk doel te bereiken. Dit kan het ontwikkelen van een softwareproduct, het oplossen van technische problemen of het implementeren van nieuwe functionaliteiten zijn. Maar ook het meedenken bij sales en marketingvraagstukken staat bij ons voorop.

Teamleden

WIE ZIJN WIJ

Ik ben Elle Belle en werk voor jou.

"De krapte op de arbeidsmarkt duwt organisaties naar onconventionele oplossingen. Inderdaad! Ik ben een virtuele call agent, gebaseerd op Artificial Intelligence, beter dan de rest en altijd beschikbaar tegen een fractie van bestaande personeelskosten. Mijn expertise ligt bij het beantwoorden van veel voorkomende inbound (wimo) statusvragen. Ik vervang geen medewerkers maar ondersteun bij repeterende werkzaamheden. Met mijn inzet kunnen jouw medewerkers zich richten op meer waardevol en abstract werk. Laat mij het repeterende werk maar doen!"

Wil je meer weten? Mail me gerust: ElleBelle@IPster.nl of volg mij op Linkedin: https://www.linkedin.com/in/elle-belle/

Elle Belle
Interactieve Virtuele Assistent - 24/7 onvermoeid inzetbaar

Ik ben Richard van Rijnsbergen.

"Processen zijn er om verbeterd te worden. Het liefst ook geautomatiseerd. Met IPster maken wij onmogelijke automatiseringswensen mogelijk. Met ons innovatieve platform spelen we inmiddels een cruciale rol in het moderniseren van klant interacties en zakelijke processen met als gevolg een aanzienlijke verhoging van de klanttevredenheid en minimaal 40% tijdswinst met als gevolg een lagere personeelsbezetting.

Als CEO en founder ben ik er niet alleen om het bedrijf te leiden, maar ook om een cultuur van innovatie, groei en duurzaamheid te creëren."

Wil je meer weten? Bel me gerust: 085 401 3881 of volg mij op Linkedin: https://www.linkedin.com/in/richard-van-rijnsbergen-51243b6a

Richard van Rijnsbergen
Enthousiaste Eindbaas

Ik ben Jan de Jongh.

"Vanuit mijn expertises heb ik een cruciale rol in een Scrum-team, verantwoordelijk voor het maximaliseren van de waarde van het product dat door het ontwikkelteam wordt gebouwd. Als Product Owner vertegenwoordig ik de belangen van de interne en externe stakeholders en zorg ik ervoor dat het team werkt aan de meest waardevolle en relevante functies."

Wil je meer weten? Bel me gerust: 085 401 3881 of volg mij op Linkedin: https://www.linkedin.com/in/jdjongh/

Jan de Jongh
IPster's Product baas

Ik ben Mosha Langerak.

"Naast mijn studie Data Sience aan de TU/e ben ik als Freelancer actief bij IPster. Ik beheer de back-end en front-end samen met Jan en enkele developers. Hierbij verwerk ik de product backlogs en roadmap tot een gestructureerde lijst van alle gewenste veranderingen, functies en verbeteringen voor het product, de portal en UX ervaring."

Wil je meer weten? Bel me gerust: 085 401 3881 of volg mij op Linkedin: https://www.linkedin.com/in/mosha-langerak/

Mosha Langerak
IPster's Data baas

IPster is meer dan een Applicatie

IPster werkt voor jou

De oplossing van IPster biedt schaalbaarheid, betrouwbaarheid en flexibiliteit met een Out-of-the-Box Conversational Platform. Wij bieden de voordelen van een standaard telefooncentrale gecombineerd met die van een slimme maatwerk toepassing. De Interactieve Virtuele Assistent van IPster is momenteel toonaangevend op het gebied van slimme oplossingen voor zakelijke communicatie en geautomatiseerde status beantwoording.

IPster’s krachtige IVR+ ontzorgt en beheert je workload en creëert een Interactieve Virtual Assistant. Een text-to-speech gebaseerde stem is de basis van jouw maatwerk-uitvraag om binnenkomende status vragen geautomatiseerd en inhoudelijk correct te beantwoord. Elke status!

Wat gaan jouw medewerkers doen in de tijd die nu overblijft?

Meer weten

IPster werkt Smart

De toepassing van IPster creëert:

  • Een slimme interactieve koppeling met CRM/Webshop of datatool status informatie.

  • Geautomatiseerde status communicatie.

  • Pro-actieve ticketing en terugbel monitoring.

  • Extra ondersteuning met digitale communicatie kanalen.

  • Procesverbetering met dataverzameling en analytische inzichten.

  • Een verlaging van de personeelsbezetting. 

  • Het uitnutten van het volledige potentieel van uw team. 

Meer weten

IPster biedt voordelen

Met IPster haal een een virtuele assistent in huis met als resultaat:

  • Een kosten-efficiënte oplossing binnen 48 uur Up en Running.

  • Automatisch afhandelen van binnenkomende repeterende statusvragen.

  • Een toename van de klanttevredenheid door slimme optimalisatie. 

  • Lagere operationele kosten en grotere bedrijfs flexibiliteit.

  • Call Agents die meer werkplezier ervaren.

  • Benut het volledig potentieel van uw team

Meer weten