IPster werkt voor jou
IPster biedt het beste Conversational Platform voor de ultieme ervaring op het gebied van geautomatiseerde klantcontact tooling. Ons platform bestaat uit een stabiel Klant Contact Center waarin we slimme automatisering, data koppelingen en Artificial Intelligence (A.I.) combineren met jouw beschikbare databronnen. Inkomende gesprekken met een status vraag worden direct en geautomatiseerd afgehandeld.
Met ons innovatieve platform spelen we een cruciale rol in het moderniseren van klant interacties en zakelijke processen met als gevolg een aanzienlijke verhoging van de klanttevredenheid en minimaal 40% tijdswinst met als gevolg een lagere personeelsbezetting.
Laat je medewerkers nuttig werk doen en minder tijd besteden aan repeterende afhandeling van standaard vragen.
Conversational Platform as a Service
Wie is IPster?
IPster is een Nederlandse Scale-Up gespecialiseerd in communicatie- en samenwerkingsoplossingen voor bedrijven. IPster biedt een unieke Communication Platform (CPaaS) oplossing op het gebied van Telecom, IT en Cloudcommunicatie en creëert een nieuwe standaard in Unified Communications (UC), Data integratie en Omnichannel communicatie.
IPster is in 2020 ontstaan vanuit de frustratie bij Call Agents die telkens maar weer dezelfde status vragen moeten beantwoorden. De druk op personele bezetting en de onmogelijke automatiseringswensen bij bepaalde processen waren de voornaamste redenen om de cloud based IPster applicatie te ontwikkelen.
Op dat snijvlak van communicatie en techniek is IPster momenteel toonaangevend. De opbouw van ons Conversational Platform is gericht op het duurzaam verbeteren van processen, de waarde daarvan te vergroten of de kosten substantieel te verlagen. Dat alles door de inzet van Artificial Intelligence gekoppeld aan jouw CRM, ERP of e-Com applicaties.
Wat is onze kernactiviteit?
Communication Platform as a Service: IPster biedt een geïntegreerde communicatietool die spraak, video, chat, sms en whatsapp combineert met de bestaande data uit CRM, ERP en e-COM applicaties binnen één platform.
IPster levert een slimme telefonie oplossingen en biedt een geavanceerde webbased Klant Contact Center applicatie waarmee bedrijven hun klantenservice en support kunnen optimaliseren door middel van predictive input en multichannel communicatie (zoals spraak, chat, e-mail). Onze koppelingen met data applicaties, zoals CRM, ERP, e-COM, genereren de voorspelbaarheid in antwoorden van inkomende oproepen.
Ons team
Werken bij IPster betekent veel vrijheid, kansen en uitdagingen, ruimte voor ondernemersgeest, gezelligheid en een vleugje onstuimigheid. Daar wil je bij horen, toch?
IPster staat voor samenwerking tussen verschillende teamleden om een gemeenschappelijk doel te bereiken. Dit kan het ontwikkelen van een softwareproduct, het oplossen van technische problemen of het implementeren van nieuwe functionaliteiten zijn. Maar ook het meedenken bij sales en marketingvraagstukken staat bij ons voorop.
IPster is meer dan een Applicatie
IPster werkt voor jou
De oplossing van IPster biedt schaalbaarheid, betrouwbaarheid en flexibiliteit met een Out-of-the-Box Conversational Platform. Wij bieden de voordelen van een standaard telefooncentrale gecombineerd met die van een slimme maatwerk toepassing. De Interactieve Virtuele Assistent van IPster is momenteel toonaangevend op het gebied van slimme oplossingen voor zakelijke communicatie en geautomatiseerde status beantwoording.
IPster’s krachtige IVR+ ontzorgt en beheert je workload en creëert een Interactieve Virtual Assistant. Een text-to-speech gebaseerde stem is de basis van jouw maatwerk-uitvraag om binnenkomende status vragen geautomatiseerd en inhoudelijk correct te beantwoord. Elke status!
Wat gaan jouw medewerkers doen in de tijd die nu overblijft?
IPster werkt Smart
De toepassing van IPster creëert:
Een slimme interactieve koppeling met CRM/Webshop of datatool status informatie.
Geautomatiseerde status communicatie.
Pro-actieve ticketing en terugbel monitoring.
Extra ondersteuning met digitale communicatie kanalen.
Procesverbetering met dataverzameling en analytische inzichten.
Een verlaging van de personeelsbezetting.
Het uitnutten van het volledige potentieel van uw team.
IPster biedt voordelen
Met IPster haal een een virtuele assistent in huis met als resultaat:
Een kosten-efficiënte oplossing binnen 48 uur Up en Running.
Automatisch afhandelen van binnenkomende repeterende statusvragen.
Een toename van de klanttevredenheid door slimme optimalisatie.
Lagere operationele kosten en grotere bedrijfs flexibiliteit.
Call Agents die meer werkplezier ervaren.
Benut het volledig potentieel van uw team