IPster maakt het makkelijk

IPster combineert de voordelen van een krachtige telefooncentrale met die van een slimme toepassing. IPster’s krachtige IVR+ ontzorgt en beheert je inkomende workload met de implementatie van onze Interactieve Virtual Assistant.

Een text-to-speech gebaseerde stem is de basis van jouw uitvraag om binnenkomende telefonische status vragen geautomatiseerd en inhoudelijk correct te beantwoorden.

Elke status! Altijd!

40% tijdswinst

Next Gen Klant Contact Center

IPster's platform is zo innovatief, easy to use en waardevol dat het bij bestaande klanten vaak wordt omschreven als de "Killer App" op het gebied van Klant Contact automatisering. De implementatie van ons technologisch platform is in veel businesscases een No-Brainer.

Onze toepassing onderscheidt zich door een combinatie van overtuigende functionaliteit, intuïtieve gebruikerservaring en unieke kenmerken, waardoor het niet alleen de aandacht van gebruikers trekt, maar ook hun betrokkenheid vergroot.

De intuïtieve gebruikerservaring biedt een moeiteloze navigatie door de applicatie, waardoor gebruikers snel vertrouwd raken met de verschillende functies zonder de noodzaak van uitgebreide training. De gebruiksvriendelijkheid staat centraal, wat resulteert in een soepele interactie die de tevredenheid van de gebruiker bevordert en de adoptie versnelt.

Wat onze toepassing echt uniek maakt, zijn de innovatieve kenmerken die het onderscheiden van andere oplossingen op de markt. Of het nu gaat om baanbrekende A.I. of Bot technologieën, gepersonaliseerde aanpassingsmogelijkheden of een op maat gemaakte benadering van CRM, e-Commerce, of ERP, onze toepassing biedt iets dat opmerkelijk en onderscheidend is.

Meer dan een Applicatie

IPster werkt voor jou

IPster biedt schaalbaarheid, betrouwbaarheid en flexibiliteit met een Out-of-the-Box Conversational Platform. Wij bieden de voordelen van een standaard telefooncentrale gecombineerd met die van een slimme maatwerk toepassing. De Interactieve Virtuele Assistent van IPster is momenteel toonaangevend op het gebied van slimme oplossingen voor zakelijke communicatie en geautomatiseerde status beantwoording.

IPster’s krachtige IVR+ ontzorgt en beheert je workload en creëert een Interactieve Virtual Assistant. Een text-to-speech gebaseerde stem is de basis van jouw maatwerk-uitvraag om binnenkomende status vragen geautomatiseerd en inhoudelijk correct te beantwoord. Elke status!

Wat gaan jouw medewerkers doen in de tijd die nu overblijft?

IPster werkt Smart

De toepassing van IPster creëert:

  • Een slimme interactieve koppeling met CRM/Webshop of datatool status informatie.

  • Geautomatiseerde status communicatie.

  • Pro-actieve ticketing en terugbel monitoring.

  • Extra ondersteuning met digitale communicatie kanalen.

  • Procesverbetering met dataverzameling en analytische inzichten.

  • Een verlaging van de personeelsbezetting. 

  • Het uitnutten van het volledige potentieel van uw team. 

IPster biedt voordelen

Met IPster haal een een virtuele assistent in huis met als resultaat:

  • Een kosten-efficiënte oplossing binnen 48 uur Up en Running.

  • Automatisch afhandelen van binnenkomende repeterende statusvragen.

  • Een toename van de klanttevredenheid door slimme optimalisatie. 

  • Lagere operationele kosten en grotere bedrijfs flexibiliteit.

  • Call Agents die meer werkplezier ervaren.

  • Benut het volledig potentieel van uw team

Klaar voor de start?
Beleef het zelf

Met IPster profiteer je van de voordelen van zowel standaardoplossingen als op maat gemaakte systemen. Binnen 48 uur heb je een volledig operationeel callcenter tot je beschikking.

Vul je gegevens in en onze slimme IVR zal je onmiddellijk bellen voor een op maat gemaakte demo. Interesse gewekt? Maak dan gelijk een afspraak met een van onze professionals!

IPster combineert de voordelen van een standaard oplossing met die van een maatwerk toepassing. Daarom ben je bij ons binnen 48 uur online met een robuust callcenter.