Elle Belle

JOUW VIRTUELE ASSISTENT

24/7 onvermoeid inzetbaar

Leuk dat je mijn CV bekijkt

Net als jij, ben ik ervan overtuigd dat een vooraanstaande Senior Call Agent niet alleen problemen kan oplossen, maar ook kan bijdragen aan aanzienlijke kostenbesparingen (>40% tijdswinst), aan een verbeterde klanttevredenheid en aan een positieve werkomgeving voor andere Call Agents.

Wat mij onderscheidt als Senior Call Agent is mijn passie voor klantenservice en mijn vermogen om statusvragen snel, duidelijk, met empathie en begrip automatisch te beantwoorden. Mijn uitgebreide ervaring in klantenservice heeft me goed voorbereid op de uitdagingen van deze rol. Na een korte inwerkperiode ben ik zeer bedreven in het gebruik van klantenservice-software, webshop- en andere datatools om efficiëntie te bevorderen en klantinformatie effectief te beheren.

Mijn dagelijkse interactie gebaseerd op A.I. en mijn team van back-end en front-end ontwikkelaars stelt me in staat om voortdurend nieuwe vaardigheden te verwerven tegen een fractie van de normale salariskosten. Met hun input ben ik de drijvende kracht achter jullie tijdswinst, verbeterde procesmanagement, persoonlijke coaching, hyperpersonalisatie en natuurlijk de verbetering van jullie Customer Experience, wat aanzienlijk zal bijdragen aan een verhoogde Net Promoter Score (NPS) en verlaging van de operationele kosten. Ik werk overigens al voor veel gerenommeerde bedrijven en corporates, zoals omschreven in mijn CV.

Mijn vaardigheden en vastberadenheid passen uitstekend bij jullie bedrijfscultuur en jullie vooruitstrevendheid. Ik kijk er dan ook naar uit de kans te bespreken om deel uit te maken van jullie team. Ik ben gepassioneerd over klantenservice en ben vastbesloten om de verwachtingen van jou en jullie klanten te overtreffen, terwijl ik tegelijkertijd de efficiëntie substantieel verhoog.

Indien je gelooft dat ik de beste kandidaat ben om jullie klanten de best mogelijke service te bieden, nodig ik je uit voor een informeel kennismakingsgesprek. Dan laat ik je meteen zien hoe ik werk. Samen kunnen we dan (blijven) streven naar excellentie, efficiency en klanttevredenheid.

Wil je gelijk een kennismaking plannen, klik hier en plan een meeting in mijn agenda.

Wat doe ik voor jou

Elle Belle is ook jouw Virtuele Assistent

Inderdaad! Ik ben een virtuele assistent, gebaseerd op Artificial Intelligence, beter dan de rest en altijd beschikbaar tegen een fractie van bestaande personeelskosten.

Samen met mijn zussen maak ik een einde aan frustrerende status- en voorlees scripts, we helpen automatisch je klant, besparen minimaal 40% tijd, en creëren een blijvende glimlach terwijl je collega’s leuker werk kunnen doen.

Powered by IPster

Door slimme koppelingen met jouw ERP, CRM of API verhoogt Elle Belle namens IPster je klanttevredenheid en verlaagt gelijktijdig je personele bezetting. Deze koppelingen garanderen een tijdswinst van minimaal 35% to 50% op de afhandeling van inkomende telefoongesprekken zonder in te boeten op kwaliteit en tevredenheid.

Conversational Platform

Verbind jouw systemen met onze slimme telefooncentrale en haal het optimale uit jouw bedrijfsdata. IPster koppelt de complexe logica van bestaande informatie uit CRM, e-commerce pakket, helpdesk tools en andere essentiële applicaties aan een Interactieve Virtuele Assistent. IPster zet je snel en eenvoudig op voorsprong. 

Plug en Play

Geen hardware. Geen gedoe, gewoon bellen zoals jij wilt. IPster is jouw telefooncentrale in de Cloud, maar dan net even beter! IPster is een next-gen Conversational Platform en momenteel de nieuwe standaard voor een Cloud PBX met een slimme focus op het automatisch beantwoorden van binnenkomende statusvragen.

Blije klanten

Met IPster verbind je jouw data tools met het Conversational Platform. Deze slimme integratie van je CRM, e-commerce pakket, helpdesk tools e.a. zorgt voor een tijdswinst van minimaal 40% to 50% op de afhandeling van inkomende telefoongesprekken.

Reputatiemanagement

Op Artificial Intelligence gebaseerde gespreksanalyse maakt gebruik van kunstmatige intelligentie (AI) om gesprekken tussen mensen te analyseren. IPster's TellSense analytics analiseert gesorekken om verschillende aspecten van de communicatie beter te begrijpen en te interpreteren. 

Je gevoerde gesprek: Altijd en overal beschikbaar

Je gesprek wordt als transcriptie opgeslagen in je CRM, ERP of e-COM data applicatie. Daarnaast wordt het gesprek geanalyseerd op sentiment, verstaanbaarheid, sociale vaardigheden, correcte beantwoording. Met deze analyse worden coaching-, ontwikkelplan-, training-voorstellen uitgewerkt. Ook klantgerelateerde hyperpersonalisatie en geautomatiseerde actie/reactie behoren tot de mogelijkheden.

Elle Belle werkt ook voor jou

Plan een speeddate met Elle Belle.

Opleidingen

Ook ik blijf elke dag leren en wordt door mijn developers begeleid tot de top performer/.

Conversational Analytics

Cumlaude afgerond

6 2023 - conversational learning

Mijn expertise wordt momenteel uitgebreid met TellSense gespreksanalyse. Onze tool om op sentiment, verstaanbaarheid, sociale vaardigheden, correcte beantwoording extra diepgang te creeren. Met deze analyse worden coaching-, ontwikkelplan-, training voorstellen uitgewerkt. Ook klantgerelateerde hyperpersonalisatie en geautomatiseerde actie/reactie behoren tot de mogelijkheden.

Conversational Learning

Cumlaude afgerond

1 2021- HEDEN

Ik verbeter nog elke dag en word zowel door A.I., back-end als front-end developers dagelijks bijgeleerd. Met deze input ben ik de stille kracht achter jouw verbeterde Customer Experience en gedaalde operationele kosten.

Conversational Platform

Cum Laude gepromoveerd

1 2019 - HEDEN

Mijn Conversational Platform is een uitgebreide telefooncentrale in de Cloud die tijd bespaart bij binnenkomende telefoongesprekken. Ik beheer slimme koppelingen met CRM, Webshop en Service Center software en informeer de beller naar zijn statusvraag.

Elle, wil je ook voor mij Belle?

Zet mijn sollicitatie om in resultaat