Telefooncentrale

IPster is in de basis een telefooncentrale in de Cloud, hierbij wordt de functionaliteit van een traditionele telefooncentrale geleverd als een service via internet, en dus niet lokaal op een specifieke locatie. In plaats van fysieke telefoonlijnen en apparatuur te gebruiken, maakt een cloudgebaseerde telefooncentrale gebruik van internetverbindingen om spraak- en communicatiediensten te leveren. Een gesprek voer je eenvoudig met je PC en een headset of Smartphone.

Cloud Communications

Eenvoudig in gebruik

IPster is ontworpen om de communicatie binnen een organisatie te stroomlijnen en te optimaliseren. In de basis is IPster dan ook een slimme telefooncentrale in de cloud die is uitgebreid met een Interactieve Virtuele Assistent.

Deze A.I. chatbot leest informatie uit jouw CRM, e-Commerce of ERP applicatie en biedt de beller antwoord op alle status gerelateerde vragen, zonder tussenkomst van een live agent.

Wij combineren de voordelen van een standaard Telefooncentrale en Klant Contact Center met die van een slimme toepassing. Met IPster’s slimme CRM, e-Commerce, ERP koppeling ontzorg en beheer je de inkomende workload met de implementatie van onze Interactieve Virtual Assistant wordt geautomatiseerd elke status vraag beantwoord.

De basisfunctionaliteiten zijn, zoals je mag verwachten easy to use, onderstaand samengevat:

Beantwoorden en Weigeren, Nummerherkenning, Wachtstand, Gesprekken parkeren, Doorverbinden (koud/warm), Drie-weg gesprek, Gespreksopname, Meeluisteren & consultatie, Call-Pickup, Cherry picking, Persoonlijk reserveren, Busy Lamp Field (BLF), Tweede gesprek aanbieden/wisselgesprek , Gesprek overpakken naar/vanaf ander eigen toestel, Call forwarding, DTMF Feature codes, Reporting, Dynamische afzendernummers, Snelkeuzenummers, DND, Huntgroep, Voicemail to Email, Keuzemenu, Wachtstand muziek, Click to dail, Select to dail, wallboard presentatie.

Managed PBX

Voordelen van de IPster cloud-gebaseerde telefooncentrale zijn onder meer:

  1. Schaalbaarheid: Je kunt gemakkelijk het aantal gebruikers aanpassen aan de behoeften van je bedrijf zonder dat je fysieke hardware hoeft toe te voegen of te verwijderen.

  2. Toegankelijkheid: Omdat de telefooncentrale in de cloud wordt gehost, kunnen gebruikers vanaf verschillende locaties verbinding maken met dezelfde telefooncentrale.

  3. Kostenbesparing: Omdat je geen uitgebreide fysieke infrastructuur hoeft te onderhouden, kan dit kostenbesparend zijn in vergelijking met traditionele telefooncentrales.

  4. Flexibiliteit: Cloudgebaseerde oplossingen bieden vaak een breed scala aan functies, waaronder voicemail, automatische assistenten, conferentiegesprekken en meer.

Laat IPster voor je werken

Bespaar tijd en biedt een betere service.