IPster werkt voor jou

IPster biedt het beste Conversational Platform voor de ultieme ervaring op het gebied van geautomatiseerde klantcontact tooling. Ons platform bestaat uit een stabiel Klant Contact Center waarin we Artificial Intelligence (A.I.) combineren met jouw beschikbare databronnen. Inkomende gesprekken met een status vraag worden direct en geautomatiseerd afgehandeld.

Met ons innovatieve platform spelen we een cruciale rol in het moderniseren van klant interacties en zakelijke processen met als gevolg een aanzienlijke verhoging van de klanttevredenheid en minimaal 40% tijdswinst met als gevolg een lagere personeelsbezetting.

Laat je medewerkers nuttig werk doen en minder tijd besteden aan repeterende afhandeling van standaard vragen.

Platform as a Service

Klant Contact Center

IPster biedt een professioneel klantcontactcentrum, ook wel bekend als een callcenter of customer contact center. Deze specifieke afdeling binnen jouw organisatie is opgezet om inkomende en uitgaande communicatie met klanten te beheren.

Wij bieden geautomatiseerde ondersteuning, informatie en oplossingen aan klanten zonder tussenkomst van een Call Agent. Door het slim inzetten van koppelingen met CRM, ERP en e-Commerce data en automatische belfunctionaliteit, chatbots en analysehulpmiddelen, bieden we extra efficiëntie en effectiviteit op de inkomende belstromen. Ons doel is om een positieve klantervaring te bieden en de tevredenheid van klanten te vergroten met het inzetten van een interactieve virtuele assistent.

Procesoptimalisatie als doel

IPster is in 2020 ontstaan vanuit de frustratie bij Call Agents die telkens maar weer dezelfde status vragen moeten beantwoorden. De druk op personele bezetting en de onmogelijke automatiseringswensen bij bepaalde processen waren de voornaamste redenen om de cloud based IPster applicatie te ontwikkelen.

Op dat snijvlak van communicatie en techniek is IPster momenteel toonaangevend. De opbouw van ons Conversational Platform is gericht op het duurzaam verbeteren van processen, de waarde daarvan te vergroten of de kosten substantieel te verlagen. Dat alles door de inzet van Artificial Intelligence gekoppeld aan jouw CRM, ERP of e-Com applicaties.

IPster is meer dan een Applicatie

IPster werkt voor jou

De oplossing van IPster biedt schaalbaarheid, betrouwbaarheid en flexibiliteit met een Out-of-the-Box Conversational Platform. Wij bieden de voordelen van een standaard telefooncentrale gecombineerd met die van een slimme maatwerk toepassing. De Interactieve Virtuele Assistent van IPster is momenteel toonaangevend op het gebied van slimme oplossingen voor zakelijke communicatie en geautomatiseerde status beantwoording.

IPster’s krachtige IVR+ ontzorgt en beheert je workload en creëert een Interactieve Virtual Assistant. Een text-to-speech gebaseerde stem is de basis van jouw maatwerk-uitvraag om binnenkomende status vragen geautomatiseerd en inhoudelijk correct te beantwoord. Elke status!

Wat gaan jouw medewerkers doen in de tijd die nu overblijft?

Meer weten

IPster werkt Smart

De toepassing van IPster creëert:

  • Een slimme interactieve koppeling met CRM/Webshop of datatool status informatie.

  • Geautomatiseerde status communicatie.

  • Pro-actieve ticketing en terugbel monitoring.

  • Extra ondersteuning met digitale communicatie kanalen.

  • Procesverbetering met dataverzameling en analytische inzichten.

  • Een verlaging van de personeelsbezetting. 

  • Het uitnutten van het volledige potentieel van uw team. 

Meer weten

IPster biedt voordelen

Met IPster haal een een virtuele assistent in huis met als resultaat:

  • Een kosten-efficiënte oplossing binnen 48 uur Up en Running.

  • Automatisch afhandelen van binnenkomende repeterende statusvragen.

  • Een toename van de klanttevredenheid door slimme optimalisatie. 

  • Lagere operationele kosten en grotere bedrijfs flexibiliteit.

  • Call Agents die meer werkplezier ervaren.

  • Benut het volledig potentieel van uw team

Meer weten