Interactieve Virtuele Respons

IVR staat voor "Interactive Voice Response" in het Engels, ofwel interactieve spraakrespons technologie. Deze technologie wordt gebruikt in telefooncentrales om geautomatiseerde interacties met gebruikers mogelijk te maken. Hierbij wordt gebruik gemaakt van gesproken opdrachten en reacties. IPster's IVR is gebaseerd op A.I. technologie en creëert een Interactieve Virtuele Assistent die veel voorkomende status beantwoordingen uit handen neemt.

Onze Interactieve Virtuele Assistent (IVA) maakt gebruik van gesproken prompts en keuzemenu's om gebruikers door een reeks opties te leiden. Het stelt jouw klanten in staat om via hun telefoontoestel met een computersysteem te communiceren.

Laat IPster's assistent voor je werken!

Jouw Interactieve Virtuele Assistent

IPster's Interactieve Virtuele Assistenten verbeteren de efficiëntie door eenvoudige taken te automatiseren en gebruikers de mogelijkheid te geven om snel toegang te krijgen tot de benodigde informatie zonder menselijke tussenkomst.

IPster voegt op een slimme manier IVR en chatbotfunctionaliteiten samen. Zo ontstaat een geïntegreerde en veelzijdige klantenserviceaanpak die bedrijven in staat stelt om efficiënter te opereren en tegelijkertijd de klanttevredenheid te verbeteren.

Het is echter belangrijk om ervoor te zorgen dat deze geautomatiseerde systemen goed zijn afgestemd op de behoeften van de klant en jouw organisatie om naadloos te kunnen communiceren. Wij begrijpen jouw processen en daar maakt IPster het verschil.

De slimme IPster koppelingen tussen een IVR en jouw CRM, e-Commerce en ERP applicaties zijn de basis van jouw verdere succes.

Jouw voordelen

Tijd is geld

De Interactieve Virtuele Assistent(en) kan repetitieve taken automatiseren, waardoor gebruikers tijd besparen. Onze assistenten kunnen de telefoon opnemen, gesprekken beantwoorden, afspraken plannen, e-mails beantwoorden, en herinneringen instellen, waardoor jouw collega's zich kunnen concentreren op meer waardevolle taken.

Door het automatiseren van routinetaken kunnen bedrijven de operationele kosten verminderen die anders zouden worden besteed aan menselijke arbeid. Daarnaast kunnen Virtuele Assistenten continu werken zonder de behoefte aan pauzes of vakanties. 24/7, 365 dagen per jaar!

Efficiency

IPster's Interactieve Virtuele Assistenten kunnen taken snel en consistent uitvoeren zonder menselijke fouten. IVA's werken 24/7 zonder pauzes. De krachtige A.I. toepassing vormt de basis bij het automatiseren van communicatie stromen waardoor de communicatieprocessen efficiënter verlopen.

Virtuele assistenten kunnen gemakkelijk en snel worden geschaald om aan de groeiende vraag of seizoens invloeden te voldoen zonder dat er extra fysieke middelen nodig zijn.

Speech to Text

IPster's moderne virtuele assistenten maken gebruik van geavanceerde spraakherkenning en natuurlijke taalverwerking, waardoor ze in staat zijn om op een meer menselijke en intuïtieve manier met gebruikers te communiceren. Ook hier is A.I. een belangrijk onderdeel van de toepasbaarheid en vlekkeloze taak uitvoer.

Gebruikers kunnen gesproken of getypte opdrachten gebruiken in plaats van specifieke commando's te onthouden, waardoor de gebruikerservaring wordt verbeterd.

De Speech to Text transscripties worden bewaard en zijn de bron van verdere A.I. analyse.