IPster praat met jouw data

Jouw ERP, CRM en e-COM data is volledig geïntegreerd binnen het IPster Conversational Platform. Met deze data kan onze Interactieve Virtuele Assistent tot 60% van de binnenkomende gesprekken geautomatiseerd beantwoorden en verder afhandelen.

IPster laat complexe API technologie voor je werken

Een "API" staat voor Application Programming Interface. Het is een set definities en protocollen waarmee verschillende softwareapplicaties met elkaar communiceren.

Met ons IPster API deck koppelen wij alle relevante data uit jouw applicaties met ons platform en maken wij deze data beschikbaar voor onze Interactieve Virtuele Assistent. Onze Assistent kent dus alle statusinformatie van een klant, van een order, een verzending, de openingstijden, een reservering en alle andere status gevoelige informatie.

Met deze technologie bieden we extra efficiëntie bij het automatisch beantwoorden van inkomende belstromen. Onze Interactieve Virtuele Assistent neemt tot 60% werk uit handen bij inkomende gesprekken.

Al onze koppelingen vind je onder: Integraties

Jouw data

Met jouw data laat je IPster de inkomende gesprekken beantwoorden.

0

Elke koppeling is mogelijk

Data-applicaties variëren in complexiteit en functionaliteit, van eenvoudige systemen die alleen klantgegevens beheren tot geavanceerde platforms met uitgebreide analyse- en automatiseringsmogelijkheden. Met ons API deck koppelen wij alle relevante datavelden en doet de Interactieve Virtuele Assistent de rest.

Staat jouw applicatie er niet tussen? Geen probleem, die integratie hebben wij ook!

Hier worden alle integraties benoemd.

Vrijblijvend meer weten?

Met IPster profiteer je van de voordelen van zowel standaardoplossingen als op maat gemaakte systemen. Binnen 48 uur heb je een volledig operationeel callcenter tot je beschikking.

Vul je gegevens in en onze slimme IVR zal je onmiddellijk bellen voor een op maat gemaakte demo. Interesse gewekt? Maak dan hier gelijk een afspraak met een van onze professionals!