Conversational Platform met CRM-integratie en A.I. gespreksanalyse

Inspiratie is iets persoonlijks omdat het sterk verbonden is met individuele ervaringen, perspectieven en emoties. Wat iemand inspireert, kan sterk variëren van persoon tot persoon vanwege verschillende factoren, waaronder achtergrond, cultuur, waarden, interesses en levenservaringen.

Werk met IPster en verlaag substantieel je operationele kosten.

Samenspel

Het samenspel van AI-gespreksanalyse, CRM-integratie, IVR en IVA's vormt een krachtige bron van inspiratie voor bedrijven die streven naar verbeterde klantinteracties. Door deze technologieën te combineren, kunnen bedrijven niet alleen de efficiëntie van hun klantenservice verbeteren, maar ook de algehele klanttevredenheid verhogen door gepersonaliseerde, tijdige en relevante ondersteuning te bieden. Dit opent nieuwe mogelijkheden voor groei, loyaliteit en concurrentievoordeel in de steeds evoluerende wereld van klantinteractie.

Klantinteractie maakt het verschil

In de moderne zakelijke omgeving is klantinteractie een sleutelelement voor succes. Bedrijven streven voortdurend naar manieren om de klanttevredenheid te verbeteren en tegelijkertijd efficiëntie te behouden. Hier komt de integratie van kunstmatige intelligentie (AI) in conversational platforms, gekoppeld aan Customer Relationship Management (CRM) om de hoek kijken als een bron van inspiratie en innovatie.

AI-gespreksanalyse is niet langer een toekomstvisie, maar een huidige realiteit die bedrijven in staat stelt om diepgaande inzichten te verkrijgen uit klantinteracties. Door AI-gespreksanalyse te integreren in een conversational platform, krijgen bedrijven eenvoudig de mogelijkheid om niet alleen te reageren op klantvragen, maar ook om de onderliggende behoeften en intenties van klanten beter te begrijpen.

Automatiseer repeterend werk

Een van de meest waardevolle aspecten van het gebruik van AI-gespreksanalyse in combinatie met CRM is de mogelijkheid om automatische statusupdates te bieden aan klanten. Door real-time analyse van gesprekken te gebruiken, kan het systeem automatisch de status van bestellingen, vragen of klachten bijwerken zonder menselijke tussenkomst. Dit leidt tot een verbeterde efficiëntie en een hogere mate van klanttevredenheid, aangezien klanten altijd op de hoogte worden gehouden van de voortgang van hun verzoeken.

Hyperpersonalisatie

70% van de klanten is volgens Zendesk bereid om meer geld uit te geven bij bedrijven die een goede klantervaring bieden. Daarnaast verwacht de klant van de toekomst steeds méér op maat gemaakte producten en diensten, waaronder een gepersonaliseerde klantenservice.

Die verwachting tegemoetkomen klinkt vrij logisch, maar standaard klantcontact-processen kunnen zo’n gepersonaliseerde klantenservice in de weg staan. Juist die verwachting vult IPster in met haar A.I. gespreksanalyse tools. Behoud je voorsprong op klanttevredenheid met IPster en verhoog direct je NPS.

Gepersonaliseerde ondersteuning

Daarnaast bieden Interactive Voice Response (IVR) en Interactive Virtual Assistants (IVA's) verdere mogelijkheden voor verbeterde klantinteracties. IVR stelt klanten in staat om eenvoudig door het systeem te navigeren en hun verzoeken te categoriseren, waardoor de wachttijd wordt verkort en de algehele ervaring wordt verbeterd. IVA's, aan de andere kant, bieden gepersonaliseerde ondersteuning en kunnen complexe vragen van klanten behandelen door middel van natuurlijke taalverwerking en machine learning.

A.I. gespreksanalyse & coaching

Op Artificial Intelligence gebaseerde gespreksanalyse maakt gebruik van kunstmatige intelligentie (AI) om gesprekken tussen mensen te analyseren. IPster's AI analytics maakt gebruik van geavanceerde algoritmen en machine learning-modellen om verschillende aspecten van de communicatie beter te begrijpen en te interpreteren.

Met AI-gedreven klantenserviceoplossingen kunnen bedrijven direct reageren op vragen via selfservice-chatbots of Interactieve Virtuele Assistenten (IVA's). IPster's Conversational AI integreert geavanceerde natuurlijke taalverwerking, machine learning en betrouwbare intentieherkenning voor naadloze communicatie met zowel klanten als medewerkers.

verbeter de skillset

Gun je medewerkers feedback en ondersteuning die ze nodig hebben om te blijven verbeteren.

IPster's A.I. gebaseerde gespreksanalyse wordt veel gebruikt voor A.I. maatwerk coaching in verschillende domeinen, waaronder klantenservice, marktonderzoek en sentimentanalyse op sociale media. Het stelt jouw organisatie in staat om waardevolle inzichten te verkrijgen uit de communicatie met klanten of gebruikers, om te sturen op skills en verbeteringen van medewerkers en om beter te reageren op hun behoeften en wensen.

Proces optimalisatie

Werkprocessen gaan veranderen en er ontstaan nieuwe kansen met A.I. analytisch vermogen op basis van de data die beschikbaar is. Gelukkig beschikken veel organisaties en bedrijven over een goed CRM, ERP of e-COM systeem dat je die informatie kan verschaffen. In combinatie met A.I. analyse van gevoerde telefoongesprekken kan IPster een uniek profiel ontwikkelen op zowel medewerker- als klantniveau.

Onze A.I. coaching is dan ook de basis van professionele gedragsverandering en verbetering. IPster biedt tevens hyperpersonalisatie in gespreksvoering, gedrag en skills en verhoogt de betrokkenheid van medewerkers aanzienlijk maar vooral ook de klantloyaliteit en klanttevredenheid.