IPster werkt voor jou

IPster biedt schaalbaarheid, betrouwbaarheid en flexibiliteit met een Out-of-the-Box Conversational Platform.

Wij bieden de voordelen van een standaard telefooncentrale gecombineerd met die van krachtig Klant Contact Center in een slimme maatwerk toepassing. IPster is momenteel toonaangevend op het gebied van slimme oplossingen voor zakelijke communicatie en geautomatiseerde status beantwoording. Wij verhogen aantoonbaar je klant betrokkenheid en verlagen je operationele kosten.

Ons Conversational Platform biedt extra ruimte in procesoptimalisatie en efficiency.

Conversational Platform
as a Service

De basis

Telefonisch contact is de basis voor een goede klantenservice en is gebaseerd op de mogelijkheid om altijd en overal gesprekken te initiëren, te beantwoorden, te routeren en te voltooien.

Een modern telefoonsysteem is een technologische infrastructuur die is ontworpen om interactieve gesprekken tussen mensen, data en computers mogelijk te maken. IPster's Conversational Platform maakt gebruik van natuurlijke taalverwerking en kunstmatige intelligentie (AI) om op een meer natuurlijke en menselijke manier met gebruikers te communiceren.

A.I. platform

IPster is een Conversational platform met A.I. integratie.

Door een koppeling met jouw CRM, ERP, e-Commerce data kunnen we inkomende statusvragen automatiseren en in verschillende vormen verwerken. Ons platforms omvat chatbots, virtuele assistenten, spraakgestuurde interfaces en meer. De krachtige intelligentie handelt zelfstandig een groot gedeelte van je status navragen af met de juiste beantwoording en opvolging.

Jouw processen verlopen zodoende vloeiender en met onze omnichannel strategie is antwoord via meerdere kanalen mogelijk.