IPster TellSense

IPster introduceert TellSense.

Onze Artificial Intelligence gebaseerde gespreksanalyse maakt gebruik van kunstmatige intelligentie (AI) om gesprekken tussen mensen te analyseren. TellSense AI analytics maakt gebruik van geavanceerde algoritmen en machine learning-modellen om verschillende aspecten van de communicatie beter te begrijpen en te interpreteren.

Met IPster's klantenservice oplossingen kunnen bedrijven direct reageren op vragen via selfservice-chatbots of Interactieve Virtuele Assistenten (IVA's). IPster's Conversational AI integreert geavanceerde natuurlijke taalverwerking, machine learning en betrouwbare intentieherkenning voor naadloze communicatie met zowel klanten als medewerkers.

A.I. Coaching

Gun je medewerkers feedback en ondersteuning die ze nodig hebben om te blijven verbeteren.

IPster's A.I. gebaseerde gespreksanalyse wordt veel gebruikt voor A.I. maatwerk coaching in verschillende domeinen, waaronder klantenservice, marktonderzoek en sentimentanalyse op sociale media. Het stelt jouw organisatie in staat om waardevolle inzichten te verkrijgen uit de communicatie met klanten of gebruikers, om te sturen op skills en verbeteringen van medewerkers en om beter te reageren op hun behoeften en wensen.

Procesverbetering

Werkprocessen gaan veranderen en er ontstaan nieuwe kansen met A.I. analytisch vermogen op basis van de data die beschikbaar is. Gelukkig beschikken veel organisaties en bedrijven over een goed CRM, ERP of e-COM systeem dat je die informatie kan verschaffen. In combinatie met A.I. analyse van gevoerde telefoongesprekken kan IPster een uniek profiel ontwikkelen op zowel medewerker- als klantniveau.

Onze A.I. coaching is dan ook de basis van professionele gedragsverandering en verbetering. IPster biedt tevens hyperpersonalisatie in gespreksvoering, gedrag en skills en verhoogt de betrokkenheid van medewerkers aanzienlijk maar vooral ook de klantloyaliteit en klanttevredenheid.

Hyperpersonalisatie

70% van de klanten is volgens Zendesk bereid om meer geld uit te geven bij bedrijven die een goede klantervaring bieden. Daarnaast verwacht de klant van de toekomst steeds méér op maat gemaakte producten en diensten, waaronder een gepersonaliseerde klantenservice.

Die verwachting tegemoetkomen klinkt vrij logisch, maar standaard klantcontact-processen kunnen zo’n gepersonaliseerde klantenservice in de weg staan. Juist die verwachting vult IPster in met haar A.I. gespreksanalyse tools. Behoud je voorsprong op klanttevredenheid met IPster en verhoog direct je NPS.

Roadmap

Now
  • A.I. Speech to Text gesprek transcriptie als tekstbestand weggeschreven in IPster

  • Basic analyse op sentiment, verstaanbaarheid, sociale vaardigheden, correcte beantwoording

  • Managementrapportages voor procesverbetering en vergroten van de personeelsvaardigheden

Next
  • Met A.I. gegenereerde coaching, ontwikkelplan en trainingsvoorstellen

  • Door A.I. ontwikkelde hyperpersonalisatie

  • Geautomatiseerde actie en reactie mogelijkheden

Future
  • A.I. chatbot trainingen met persoonlijk ontwikkelingsplan (POP)

  • Geautomatiseerde skill-set aanbevelingen en trainingsprogramma's

  • A.I. chatbot hyperpersonalisatie correspondentie, sales driven of sentiment driven

A.I. gespreksprofilering

Speech to Text conversie

Wij zetten spraak om in tekst, waardoor gesproken gesprekken kunnen worden omgezet in geschreven tekst. Alle transcripties worden op relatieniveau gearchiveerd voor verdere analyse, inclusief zaken als sentimentsanalyse, gedragsanalyse, het identificeren van belangrijke onderwerpen, en het extraheren van relevante informatie tot een samenvatting die klopt.

Hyperperonalisatie

Om een diepgaand begrip van je klant te verkrijgen en op het juiste moment te kunnen reageren, maken we gebruik van Kunstmatige Intelligentie (KI)-tools. Deze tools voorspellen het gedrag van je relatie op basis van de verzamelde gegevens. Met zo'n gedetailleerd profiel en voorspeld gedrag kunnen klantenservicemedewerkers een service aanbieden die perfect aansluit bij de behoeften van de klant, mogelijk zelfs voordat de klant zich daar zelf van bewust is.

Sentimentanalyse

Deze A.I. analyse omvat het identificeren en analyseren van de emotionele toon in een gesprek, zoals positieve, negatieve of neutrale sentimenten. Met meer begrip over de toon en het sentiment van een gesprek is coaching van je medewerkers inhoudelijk sterk en persoonlijk, waarbij trends en mogelijkheden worden ontdekt en aangestipt.

Intentieherkenning

Onze A.I. gebaseerde systemen kunnen de bedoelingen van de sprekers begrijpen, zoals het identificeren van verzoeken, vragen, klachten, enzovoort. Deze gedifferentieerde informatie biedt waardevolle ervaringsverbeteringen.

Analyse van gespreksstromen

Het volgen en begrijpen van de stroom van gesprekken, inclusief hoe verschillende onderwerpen met elkaar verbonden zijn en hoe het gesprek evolueert. Deze analyse wordt ingezet om bedrijfsprocessen verder te optimaliseren.

Geautomatiseerde reactie en actie

Onze systemen kunnen geautomatiseerde reacties bieden op basis van de analyse van het gesprek, zoals het beantwoorden van veelgestelde vragen, het doorverwijzen van problemen naar de juiste afdelingen, echte skilled based routing, enzovoort.

In de praktijk

We vinden het belangrijk dat jij goed geholpen wordt. Bel ons gerust, 085 401 3881.

Heb je een vraag, verzoek, opmerking of wil je een (online) demo boeken? Neem dan gerust contact met ons op. Ons support team staat voor je klaar, ook voor maatwerk verzoeken.