Bewezen succes
De koppeling tussen Trengo en IPster

Bespaar minimaal 40% tijd, verhoog jouw klanttevredenheid en verlaag je personele bezetting.

0

Perfect match

IPster haalt de beschikbare klantdata uit Trengo, bij zowel inkomende als uitgaande gesprekken. Na het gesprek schrijft IPster een gespreksticket weg naar jouw Trengo omgeving. Uiteraard blijft de voice recording bewaart.

Staat de klant/beller al in Trengo, dan geeft IPster direct een button OPEN in TRENGO zodat je direct in de juiste klantdetails zit.   

Staat je klant/ beller nog niet geregistreerd in Trengo dan maakt IPster alvast een klant-detailkaart aan op basis van het telefoonnummer en logt alvast ieder gesprek. Zo heb je de complete gespreksgeschiedenis helder vanaf het eerste contactmoment.

Basis functionaliteit

  • Professionele telefooncentrale in de cloud

  • 24/7 geautomatiseerd bereikbaar voor statusvragen zonder FAQ verwijzing

  • Standaard IVR met jouw persoonlijke Interactieve Virtuele Assistent

  • Maatwerk wachtrij indeling voor nieuwe klant, bestaande klant, service vraag, leverancier etc

  • Klantdata geïntegreerd vanuit Trengo in het IPster Conversational Platform

  • Automatisch wegschrijven van klant interacties vanuit IPster in Trengo

Koppel meerdere CRM, ERP en e-COM applicaties

  • Koppel, naast Trengo, meerdere data applicaties

  • IPster baseert haar intelligentie op 1 main application

  • Integreer realtime data in het IPster platform

  • Open vanuit IPster de klantinformatie in jouw data applicaties

Ervaar de voordelen

Verlaag je personele bezetting
  • Geautomatiseerd beheer tot 60% van alle inkomende telefoongesprekken

  • Laat medewerkers uitdagend en meer complex werk doen

  • Verminder de workload met minimaal 40% tijd

  • IPster draagt bij aan een sterke verlaging van je OPEX

Verhoog je klanttevredenheid en NPS
  • 24/7 telefonisch bereikbaar voor statusvragen

  • Direct en duidelijk gepersonaliseerd antwoord op inkomende statusvragen

  • Consistente realtime communicatie en opvolging

  • IPster verhoogt je klanttevredenheid en NPS score

Naadloze integratie
  • Koppel IPster's platform met elke CRM, ERP en e-COM data applicatie

  • Plug & Play binnen 48 uur met een basis configuratie

  • Gedetailleerde management informatie & A.I. gespreksanalyses

  • IPster geeft je een voorsprong in de markt

Roadmap

Now

  • Professionele telefooncentrale in de cloud

  • 24/7 geautomatiseerd bereikbaar voor statusvragen zonder FAQ verwijzing

  • Professionele IVR uitvraag door persoonlijke Interactieve Virtuele Assistent

  • Maatwerk wachtrij indeling voor nieuwe klant, bestaande klant, service vraag, leverancier etc

  • Voice recording & ticketing per voltooid gesprek

Next

  • Gemiste oproepen worden als toegewezen openstaande ticket weggeschreven in Trengo 

  • A.I. Speech to Text gesprek transcriptie als tekstbestand weggeschreven in Trengo

Future

  • A.I. gespreksanalyse op sentiment, verstaanbaarheid, sociale vaardigheden, correcte beantwoording

  • Rapportage van gespreksverbeterpunten per call, per agent, per afdeling

Koppel Trengo nu met IPster en ervaar de voordelen

Orderstatus en Updates

Realtime Updates: Klanten kunnen eenvoudig de status van hun bestellingen controleren, leveringsupdates opvragen en eventuele vragen met betrekking tot hun aankopen stellen via het geautomatiseerde conversational platform. De Interactieve Virtuele Assistent doet het werk.

Snelle Ondersteuning en Probleemoplossing

Directe Klantenondersteuning: Met de koppeling van Trengo en het IPster Conversational platform zijn klanten in staat om onmiddellijk hulp te krijgen. Klantenservicemedewerkers kunnen vragen beantwoorden, problemen oplossen en assistentie bieden bij echte vragen, terwijl status vragen realtime en geautomatiseerd worden beantwoord. Je workload wordt minder en je bespaart tot wel 40% tijd.

Multichannel-Communicatie

Consistente Communicatie: IPster's Conversational Platform zorgt ervoor dat de communicatie consistent is, ongeacht het kanaal dat de klant kiest, of het nu gaat om de website, mobiele app of andere kanalen.

Personalisatie

Gepersonaliseerde Aanbevelingen: IPster's datakoppelingen zijn smart gebouwd waardoor ons Conversational Platform klantgegevens kan gebruiken om gepersonaliseerde beantwoording te doen, waardoor de kans op succesvolle antwoorden, verbeterde klanttevredenheid en herhaal verkopen enorm wordt vergroot.

Verbeterde Klantloyaliteit

Directe Communicatie: Door directe communicatie aan te bieden, kunnen bedrijven een sterke band opbouwen met klanten, wat de klantloyaliteit kan vergroten. Directe communicatie wordt als meer betrouwbaard ervaren in vergelijk met de regulier FAQ.

Verhoogde Conversie

Realtime Assistentie: IPster's Conversational Platforms fungeert ook als persoonlijke virtuele assistent, waardoor klanten realtime ondersteuning krijgen bij het maken van aankoopbeslissingen. Dit kan de conversiepercentages sterk verbeteren.

Automatisering van Routinetaken

Chatbots: IPster's Conversational Platforms kan chatbots integreren om routinetaken te automatiseren, zoals het beantwoorden van veelgestelde vragen, waardoor menselijke medewerkers zich kunnen richten op complexere taken. De behaalde effiency in tijd kan zo maar 40% bedragen.

Verbeterde Gebruikerservaring

Naadloze Interactie: Door de integratie van alle klantgegevens kunnen klanten op een natuurlijke en naadloze manier communiceren binnen het IPster Conversational Platform, wat de algehele gebruikerservaring verbetert.

Gegevensverzameling en Analyse

Inzicht in Klantgedrag: IPster's Conversational Platforms verzamelt gegevens over klantinteracties en voorkeuren, wat waardevolle inzichten oplevert voor het optimaliseren van marketing- en salesstrategieën of het aanpassen van de dienstverlening en het assortiment.

Met IPster bespaar je 40% tijd

Investeer 30 minuten en ontdek wat IPster voor jou kan betekenen.

Laat het ons weten en we plannen een korte persoonlijke Online meeting in. Samen bekijken we de werking en features van ons platform, hoe wij koppelen met jouw data en wat je tijdswinst inhoudt. Ook laten we je, aan de hand van de belangrijkste features, zien hoe eenvoudig het werken met IPster en de Interactieve Virtuele Assistent is.

In een half uur van jouw tijd sluiten we af met een indicatie van tijdswinst voor jouw organisatie. Zo kun je snel beslissen hoe IPster jouw organisatie kan ondersteunen en welke meerwaarde wij kunnen toevoegen in procesoptimalisatie, kostenbesparing en tijdswinst.

Hoeveel ga jij besparen?

Laten we vrijblijvend jouw businesscase bespreken.