Zo werkt IPster in de praktijk

IPster is een next gen Conversational Platform en momenteel de nieuwe standaard bij Inbound Communications met de focus op het beantwoorden van statusvragen. IPster is de gemakkelijkste tool voor naadloos klantcontact, zodat je kan concentreren op wat echt belangrijk voor je is.

Ipster maakt écht het communiceren makkelijk

Ipster heeft voor ESN gezorgt dat 30% van de inkomende gesprekken afgevangen worden. Hierdoor is er meer tijd voor de dingen die echt belangrijk zijn. Dit scheelt voor ESN 1FTE op de binnendienst. Hierdoor was er financiële ruimte om 1 bus bij te kopen en het aantal projecten per dag aanzienlijk te vergroten.

Bekijk case

Ipster maakt écht het communiceren makkelijk

Na analyse is gebleken dat IPster voor Praxis kluscontainer het inkomende belverkeer met 41% heeft gereduceerd. Door middel van een goed doordachte call flow kan praxis-kluscontainer 2 fte per jaar besparen.

Bekijk case

Sluit je aan bij toonaangevende bedrijven, zij gingen je voor en besparen substantieel op inkomend belverkeer.

Klaar voor de start?
Boek een demo

Ipster combineert de voordelen van een standaard oplossing met die van een maatwerk toepassing. Daarom ben je bij ons binnen 48 uur online met een robuust callcenter.