Het ontstaan van Ipster

Ipster is ontstaan vanuit frustratie op de klantenservice. En laten we eerlijk zijn; telefoon staat al een tijdje stil qua ontwikkeling ;-)

Wat wij doen

Ipster is ontstaan vanuit een frustratie met telefoon, personele bezetting en het onmogelijk kunnen automatiseren van processen. Als team van ervaren ondernemers en ontwikkelaars hebben wij samen de schouders onder het automatiseren van telefoon gezet.

Ontvang je een mailtje of enen Whatsapp bericht? Dan zijn er legio tools beschikbaar om dit optimaal in te richten voor je organisatie. Ontvang je een telefoontje? Dan gaat deze over bij alle medewerkers en krijg je vaak dezelfde repeterende vragen.

Uiteraard wil je graag contact hebben met je klant maar bovenal wil je deze goed en snel helpen. Op het snijvlak van communicatie en techniek is Ipster ontstaan.

Klaar voor de start?
Boek een demo

Ipster combineert de voordelen van een standaard oplossing met die van een maatwerk toepassing. Daarom ben je bij ons binnen 48 uur online met een robuust callcenter.