Het ontstaan van IPster

IPster is een NEXT GEN Conversational Platform en momenteel de nieuwe standaard bij Inbound Communications met de focus op geautomatiseerd het beantwoorden van statusvragen. IPster is ontstaan vanuit de frustratie bij Call Agents die telkens maar weer dezelfde status vragen moeten beantwoorden. De druk op personele bezetting en de onmogelijke automatiseringswensen bij bepaalde processen waren de voornaamste redenen om IPster te ontwikkelen. Op dat snijvlak van communicatie en techniek is IPster momenteel toonaangevend. Call Agents werken met IPster efficiënter en ervaren meer werkplezier. De personele bezetting wordt verlaagd terwijl de meest voorkomende status navragen professioneel en geautomatiseerd worden beantwoord met de juiste betrokkenheid, heldere communicatie en een betere klanttevredenheid.

Laat IPster voor je werken

Verhoog je klanttevredenheid door slimme optimalisatie

Call Agents die meer werkplezier ervaren

Lagere operationele kosten en grotere bedrijfsflexibiliteit

Een kosten-efficiënte oplossing, binnen 48 uur Up en Running

Een verlaging van je personeelsbezetting

Benut het volledig potentieel van uw team

Bespaar 40% tijd op inkomende gesprekken

IPster streeft ernaar om bedrijven te helpen efficiënter te communiceren. Wij bieden een  naadloze koppeling tussen data en klantcontact. Met ons innovatieve platform spelen we een cruciale rol in het moderniseren van klantinteracties en zakelijke processen met als gevolg een aanzienlijke verhoging van de klanttevredenheid met minimaal 40% tijdswinst en dus een lagere personeelsbezetting.

Conversational Platform

IPster biedt vertrouwen op schaalbaarheid, betrouwbaarheid en flexibiliteit met een Out-of-the-Box Conversational Platform. Wij zijn toonaangevend op het gebied van slimme oplossingen voor zakelijke communicatie en klantbetrokkenheid. IPster biedt het beste Voice Conversational Platform voor de ultieme ervaring met geautomatiseerde klantcontact tooling en bijbehorende databronnen bij inkomende gesprekken. IPster is dan ook schaalbaar en kostenefficiënt.

Waarom IPster

IPster is ontstaan vanuit de frustratie bij Call Agents die telkens maar weer dezelfde status vragen moeten beantwoorden. De druk op personele bezetting en de onmogelijke automatisering wensen bij bepaalde processen waren de voornaamste redenen om IPster te ontwikkelen. Op dat snijvlak van communicatie en techniek is IPster toonaangevend.

Conversational Platform - schaalbaar en kosten efficient

IPster is momenteel toonaangevend op het gebied van slimme oplossingen voor zakelijke communicatie en klantbetrokkenheid. IPster biedt het beste Voice Conversational Platform voor de ultieme ervaring met geautomatiseerde klantcontact tooling en bijbehorende databronnen bij inkomende gesprekken.

Laat IPster voor je werken met:

  • Een kosten-efficiënte oplossing binnen 48 uur Up en Running.

  • Automatisch afhandelen van binnenkomende repeterende statusvragen.

  • Een toename van de klanttevredenheid door slimme optimalisatie 

  • Lagere operationele kosten en grotere bedrijfs flexibiliteit.

  • Call Agents die meer werkplezier ervaren.

  • Benut het volledig potentieel van uw team

Met IPster bereik je:

  • Een slimme interactieve koppeling met CRM/Webshop of datatool status informatie.

  • Geautomatiseerde status communicatie

  • Pro-actieve ticketing en terugbel monitoring.

  • Extra ondersteuning met digitale communicatie kanalen.

  • Procesverbetering met dataverzameling en analytische inzichten.

  • Een verlaging van de personeelsbezetting. 

  • Het uitnutten van het volledige potentieel van uw team.

Klaar voor de start?
Boek een demo

Ipster combineert de voordelen van een standaard oplossing met die van een maatwerk toepassing. Daarom ben je bij ons binnen 48 uur online met een robuust callcenter.