Overzichtelijke interface

Komt er toch een gesprek bij je binnen, dan heeft Ipster de meest gebruiksvriendelijke interface voor je klaarstaan. Zie eenvoudig welke collega's aan het werk zijn, welke type klanten bellen en wie je terug moet bellen.

Slim verbinden met data die je bedrijf al heeft

Ipster is de gemakkelijkste tool om je bedrijf naadloos te laten communiceren, zodat je kan concentreren op wat echt belangrijk voor je is.

Hoeveel tijd besteden jouw medewerkers aan het behandelen van repetitieve vragen? En hoe veel tijd gaat op aan het openen van verschillende softwaresystemen, zoals een CRM of e-Commerce tool?

Jouw klanten houden niet van wachten

De meeste klanten die je bellen, hebben geen moeilijke vragen. Ze willen een retour aanvragen in je webshop, een tafel reserveren in je restaurant of een offerte goedkeuren voor jouw bouwbedrijf. Na eerst een paar minuten in de wacht te staan en nadat de medewerker een belscript afwerkt, krijg ik mijn antwoord doordat de medewerker ergens in de software mijn klantprofiel opent en voorleest wat er staat. Waarom voer je deze gesprekken nog steeds met dure callcenter medewerkers?

Afbeelding van een man die op zijn horloge kijkt

Voor ieder bedrijf een passende oplossing

Ipster combineert de voordelen van een standaard oplossing met die van een maatwerk toepassing. Daarom ben je bij ons binnen 48 uur online met een robuust callcenter. Daarna gaan we samen kijken welke datapunten jij moet verbinden om écht dat stapje extra te zetten voor jouw klanten.

Use cases

De oplossingen van Ipster zijn al met succes toegepast bij onze partners.

Praxis

Na analyse is gebleken dat Ipster voor Praxis kluscontainer het inkomende belverkeer met 41% heeft gereduceerd. Door middel van een goed doordachte IVR kan praxis-kluscontainer 2 fte per jaar besparen.

Klaar voor de start?
Boek een demo

Ipster combineert de voordelen van een standaard oplossing met die van een maatwerk toepassing. Daarom ben je bij ons binnen 48 uur online met een robuust callcenter.