De meeste klanten die je bellen, hebben geen moeilijke vragen. Ze willen een retour aanvragen in je webshop, de openingstijden weten, een tafel reserveren in je restaurant of een offerte goedkeuren voor jouw bouwbedrijf.
Automatiseer je binnenkomende status navraag. Telefoongesprekken verlopen efficiënter wanneer alle info gelinkt is. Integreer IPster eenvoudig met je CRM, e-commerce pakket, helpdesk tools en andere essentiële programma's.
Geen hardware. Geen gedoe, gewoon bellen zoals jij wilt. IPster is jouw telefooncentrale in de Cloud, maar dan net even beter! IPster is een NEXT GEN Conversational Platform en momenteel de nieuwe standaard voor een Cloud PBX met de focus op het automatisch beantwoorden van binnenkomende statusvragen.
Met IPster verbind je data tools die je al gebruikt met het Conversational Platform. Deze slimme integratie van je CRM, e-commerce pakket, helpdesk tools e.a. zorgt voor een tijdswinst van minimaal 40% to 50% op de afhandeling van inkomende telefoongesprekken. De overgebleven tijd kan vele malen nuttiger worden ingezet en biedt sowieso meer werkplezier voor jouw Call Agents.
IPster biedt de ultieme ervaring met geautomatiseerde klantcontact tooling bij inkomende gesprekken en laat je bedrijf naadloos communiceren. De extra tijd die overblijft, een besparing van minimaal 40%, kan je inzetten op wat echt belangrijk voor jouw organisatie is.
Verlaag nu je operationele kosten en personele bezetting. Alle data is beschikbaar voor verdere analyse en bedrijfsoptimalisatie.
De meeste klanten die je bellen, hebben geen moeilijke vragen. Het zijn statusvragen die veel tijd in beslag nemen en tot frustratie bij de klant leiden. Het repeterend karakter van deze inkomende gesprekken werkt ook nog eens frustrerend bij de Call Agent. Waarom voer je deze gesprekken nog steeds met dure callcenter medewerkers die handmatig uit meerdere applicaties data voorlezen?
IPster combineert de voordelen van een standaardoplossing met die van een maatwerk toepassing. Daarom ben je bij ons binnen 48 uur online met een robuust next gen Conversational Platform.Onze proven technology biedt vertrouwen op schaalbaarheid, continuïteit en flexibiliteit. Vanuit je data tooling kijken we samen welke datapunten jij combineert en samenvoegt om echt dat stapje extra te zetten voor jouw klanten. Maatwerk maak je samen, waarna jij het als standaardoplossing kan inzetten.
Ipster combineert de voordelen van een standaard oplossing met die van een maatwerk toepassing. Daarom ben je bij ons binnen 48 uur online met een robuust callcenter.