Na analyse is gebleken dat IPster voor Praxis kluscontainer het inkomende belverkeer met 41% heeft gereduceerd. Door middel van een goed doordachte call flow kan praxis-kluscontainer 2 fte per jaar besparen.
Wij krijgen veel telefoontjes binnen met vragen waarvan ik dacht; dit moet makkelijker kunnen. Veel vragen die een systeem zou moeten opvangen zodat de klantenservice bezig kan zijn met klanten die de aandacht nodig hebben. Gelukkig kwam ik toen IPster tegen.
De klantenservice is nu 24/7 beschikbaar waarbij bestaande klanten veelal zelf hun status kunnen aanvragen of wijzigen. Denk hierbij aan het wisselen van een container of het ophalen hiervan. Maar ook een betalingsvraag of tijdsindicatie wanneer een chauffeur bij de klant is, behoren tot de standaard mogelijkheden. De inkomende communicatie is beter gestroomlijnd, helder en gelogd in ons CRM en overige dataset.
Na analyse is gebleken dat IPster voor Praxis kluscontainer het inkomende belverkeer met 41% heeft gereduceerd. Door middel van een goed doordachte en geautomatiseerde Call Flow kan Praxis-kluscontainer 2 fte per jaar besparen.
Ipster combineert de voordelen van een standaard oplossing met die van een maatwerk toepassing. Daarom ben je bij ons binnen 48 uur online met een robuust callcenter.