Ipster maakt écht het communiceren makkelijk

Na analyse is gebleken dat Ipster voor Praxis kluscontainer het inkomende belverkeer met 41% heeft gereduceerd. Door middel van een goed doordachte IVR kan praxis-kluscontainer 2 fte per jaar besparen.

Probleem

Wij krijgen veel telefoontjes binnen met vragen waarvan ik dacht; dit moet makkelijker kunnen. Veel vragen die een systeem zou moeten opvangen zodat de klantenservice bezig kan zijn met klanten die de aandacht nodig hebben. Gelukkig kwam ik toen Ipster tegen.

Oplossing Ipster

Praxis-kluscontainer is beter bereikbaar dan ooit. 24/7 is de klantenservice beschikbaar waardoor bestaande klanten eigenlijk alles zelf kunnen doen. De container wisselen, container laten ophalen, betalingsvragen of een tijdsindicatie aanvragen hoe laat de chauffeur bij de klant zal zijn.

Na analyse is gebleken dat Ipster voor Praxis kluscontainer het inkomende belverkeer met 41% heeft gereduceerd. Door middel van een goed doordachte ivr kan praxis-kluscontainer 2 fte per jaar besparen. 

Klaar voor de start?
Boek een demo

Ipster combineert de voordelen van een standaard oplossing met die van een maatwerk toepassing. Daarom ben je bij ons binnen 48 uur online met een robuust callcenter.