Ipster maakt écht het communiceren makkelijk

Ipster heeft voor Esn ervoor gezorgt dat 30% van de belletjes afgevangen worden waardoor er meer tijd is voor de dingen die echt belangrijk zijn. Dit scheelt voor Esn 1ft op de binnendienst afdeling, waardoor er ruimte was om er 1 bus bij te kopen waardoor er nog meer klussen per dag gemaakt kunnen worden.

Probleem

Esn krijgt dagelijkse +/- 60 repeterende belletjes binnen met uiteenlopende vragen o.a. Waar is de egaliseerder, wat kost het, hoe lang zijn ze bezig, wat is de droogtijd. Dit kost onze binnendienst veel tijd, terwijl deze tijd beter besteed kon worden aan nieuwe leads en/of orders.

Oplossing Ipster

Wij hebben Esn kunnen helpen om hun probleem op te lossen. Esn werkt met een bekend crm systeem die koppelbaar is met Ipster. Vanuit die basis hebben wij een IVR kunnen maken die de repeterende vragen kan opvangen. Als een klant naar Esn belt vangt Ipster de klant op, ziet wat voor klant het is en wat de vraag zou kunnen zijn.

Ipster heeft voor Esn ervoor gezorgt dat 30% van de belletjes afgevangen worden waardoor er meer tijd is voor de dingen die echt belangrijk zijn. Dit scheelt voor Esn 1ft op de binnendienst afdeling, waardoor er ruimte was om er 1 bus bij te kopen waardoor er nog meer klussen per dag gemaakt kunnen worden.

Klaar voor de start?
Boek een demo

Ipster combineert de voordelen van een standaard oplossing met die van een maatwerk toepassing. Daarom ben je bij ons binnen 48 uur online met een robuust callcenter.